Grillning igen!

Hej på er!
Har precis käkat grillat med pappa.. så himla gott så det vart det idag igen :)
Igår va mina grannar här och firade min födelsedag lite i efterskott och det var mycket trevligt... fick presentkort på JC och en flaska vitt vin.. Tack Tack, blev mycket glad över det =)
Idag har jag vart till Kupolen en sväng med Emma Hult och tog en fika och snackade lite.. =)

Igår vart det utgång i sista sekunden med Emma, Frida och Fridas syster Tina.. Va så himla kul, jag stog vid strippstången med någon brud och dansade loss och massa chinesiska studenter knäppte en massa kort och kollade på, haha.. den bju jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej men vill du? Gud så lovley! Har ingen sminkmodell till den dagen än ;D Så det får du mer än gärna :) Tror det är 25 Maj vi ska göra drag! :D Kan du den dagen så sminkar jag dig mer än gärna! :D

2009-05-09 @ 21:34:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0