Sorry!

tjenare på er!

Förlåt så hemskt mycket att jag har varit så dålig på att uppdatera men har varit en sväng till stockholm och grejat här hemma i borlänge! Stockholms besöket var hur bra och lycket som hellst! tack för en underbar inflyttningsfest linn =)
Igår var jag hemma hos andréa och tog det lungt med hennes underbara mamma, finns det någon härligare mamma än hennes?? haha, nej jag tror inte det .. Vi kollade iaf på Lyxfällan som handlande om bloggerskan Anna Hibbs, bloggare på (www.stureplan.se) Hon har så himla snygga kläder och ser otroligt fräch ut =)

Ikväll blir det iaf en lugn kväll men imånn blir det lite mer fest! jag fyller nämligen 20 år imånn och det ska firas med systemet, vänner och alkohol!! =)
hoppas ni får en underbar helg!
kram kram

Andréa & jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0