Tillbaka!

Hejsan på er!
Otroligt dåligt bloggande på en längre tid, förlåt för det..
Vad har hänt sänn jag skrev sist då?
hmm joo..

Jag har vart på fest hemma hos min syster och hennes flickvän på Nationaldagen, det var såklart Sverige-tema
och vi alla gick in för det, speciellt jag och Maria.. Jag fick bli Fröken Dalarna och Maria var Victoria Silvstedt.. riktigt rolig fest men lite för mycket dricka för min del..

Jag har vart i Stockholm på en plåtning och en modevisning på Bern´s.. Det var riktigt skojj men vääääldigt mycket väntan och dötid, men så är det..

Jag har varit på Peace & Love festivalen här i Borlänge.. Riktigt lyckad var den, Sol och skönt folk, tyvärr missade jag att se en massa band för jag jag kom alltid in på området ganska sent och så när jag väl var inne satt jag i öltältat och glassa, hehe, typiskt mig..

Michael Jackson har dött, men det kan väll ingen ha missat? R.I.P <3

Jag ska åka till Turkiet med min pappa, hans kompis Tobbe och hans tjej.. Det blir Alanya i 8 dagar och åker den 25 juli och kommer hem den 2 aug.. :)

Sänn har det väll hänt en massa småsaker men som inte är så roliga att berätta, hehe..


Fröken Dalarna! :)

Victoria Silvstedt! :)

Jag & Linda på Peace & Love festivalen!

Peace & Love festivalen!

Michael Jackson!

Kommentarer
Postat av: Eve

ciao! där var ju du ;) snygg blogg du har, och snygga bilder xD hoppas allt är bra med dig :)

2009-08-17 @ 12:00:23
URL: http://evepeven.blogg.se/
Postat av: Albin

Thanks babe, tycker du ser fierce ut som både kille & tjej! ;D

2009-09-07 @ 21:21:12
URL: http://albinaxelsson.com
Postat av: Anonym

hej hej, allt bra :D

2009-09-27 @ 21:09:55
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0