Middag!

hejhej!

Igår vart det en lugn kväll igen med Maria.. så himla skönt faktist.. vi kände oss som ett gammalt par, vi satt och kollade på lets dance och smörjde in händerna i Pro-Age hand cream och snackade om bröllop, haha... sänn var jag fylle chofför till bella och amanda, dom skulle ner på stan och festa till det lite =)

kl 18.00 ikväll ska jag vara hemma hos min syster och hennes flickvänn linda, jag är nämligen bjuden på middag där ikväll så vi ska äta gott och dricka lite vin är det tänkt, trevligt trevligt =)
har inte druckit en droppe alkohol sänn nyår så det ska bli riktigt gott med ett glas vin..

hoppas ni får en trevlig lördag, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0