JAAAAWEEE!

Hejhej!!!

Igår var jag hemma hos Andréa  (www.andrealinneaemilia.blogspot.com)  som ni kanske vet... riktigt mysigt va det, så skönt att bara vara hemma och dega lite än att gå ut på krogen och härja ävan fast vi var väldigt sugna på att dra till stockholm och festa arslet av oss, hehe.. hur som hellst så gick vi och la oss vid 04.00 på natten och så vaknade vi 15.00.. så himla typiskt oss, halva dagen som bort blåst, men d va skönt att sova länge iaf =)

så nu ikväll drog jag hem till amanda en sväng, bella va också med så vi flummade väll som vanligt och spelade lite kort,
amanda vart lite seg som vanligt så jag och bella drog hem ganska tidigt.. usch jag har aldrig nått intressant att skriva om =( 

Andréa & jag =)

Kommentarer
Postat av: Din Man

JAAAAAWE!!!!

2009-01-18 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0