Orsa!

tjenixen!

Imånn åker jag till min sommarstuga i Orsa  som ligger typ en mil ifrån Mora. Jag ska åka dit med min pappa, syrra, hennes flickvän Linda och deras kompis Marlene. Min syster ska nämligen åka tjejvasan på lördag och vi ska vara där som stöd och hejarklack. Det är andra gången hon åker tjejvasan och förra året gick jätte bra. Jag, Linda och Marlene va världens bästa hejjarklack, det kan jag lova och i år ska vi såklart vara ännu bättre hejjarklack och vi ska synas ännu mer!!! Förra året hade vi färgglada hattar på oss, instrument och skrek som idioter, men kul vad det. Pappa ville såklart inte stå med oss så han stog på helt andra platser än vad vi gjorde, haha.. Det är så himla kul att Marlene följer med detta år igen för hon är verkligen en glädjespridare. Hon har världens goaste skratt och pratar riktigt mycket dalmål!!! =D
Linda, syrran & jag på Pride i sommar i SLM baren?
 Vafan gjorde vi där? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0