Jahaaawee!

Gud va jag är dålig!
Skulle laga lite pommesfrites bearnässås och kyckling MEN jag brännde väll pommesfritsen så att dom vart helt svarta,
jag tänkte men nu kan jag börja med bea-såsen, smälte smöret i kastrullen och läser på förpackningen att det ska vara 2 ½ dl mjölk i, jag kollar i kylskåpet och det finns ingen mjölk,, är så jävla irreterad men jag sitter och skrattar för mig själv ändå, det va ju faktist ganska kul tycker jag.. fick bli en färdig-gjord jägarbiff med klyftpotatis och brunsås istället, gott var det men mätt vart jag då fan inte, aja hoppas ni får en bra fredag iaf =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

det går att använda vatten också, men då får såsen inte riktigt lika rund smak. Men det är gott iallafall.

2009-02-09 @ 23:10:25
URL: http://josefineg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0