Hej där!

Jaha, nehe, jaha?
Inte ett enda "grattis" fick man i sitt senaste inlägg?
vad är detta? haha.. pöss på er alla mina fans där ute, jag vet att ni älskar mig OTROLIGT mycket...
för jag fick gratulationer på sms istället.. =) hmmm?!

aja hur som hellst... har varit super dålig på att uppdatera och bla bla bla men har inte haft någon lust till att skriva..
har iaf varit i stockholm en hel del under tiden, festat och och träffat vänner =)
jag lägger upp lite nya bilder sänn stockholm =) bilder är ju ändå alltid roligast att titta på, eller?



Henke & jag

Henke som miss Inga ;)

Felicia

Pusskalas :)

Chai och Hannah

Jag och Kim fick ett ryck en dag och spökade ut oss :)

Sänn ville jag bli ännu snyggare så jag blev Marlin Monroe! :)



Chai min lilla festprins :)

Hannah och jag, bakis på resturang!

Jag och snygga Lucaz =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0