Grå-vitt hår?

Hej där!
Ojoj vilken dag, fram och tillbaka mellan Borlänge/Falun.. Var hos frisören i Falun imårse kl 09 för dom skulle slinga och förbereda mitt hår tills modevisningen imånn som äger rum på Harry´s.. Mitt hår blev grå-vitt?! NEEEEJ!!! jag som ville ha kvar mitt guldiga blonda hår, men dum som man är så ställer man väll upp som hårmodell.. färgen är snygg men det är verkligen inte jag, skulle kanske passa snyggt på en rockig brud men inte mig.. aja, man vänjer väll sig kanske eller så får jag färga till en bättre färg.. Imånn ska jag iaf vara i Falun igen kl 11.00 för då ska dom styla och fixa mig, som vanligt kommer det bli mycket dö-tid så jag tänkte passa på att läsa Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig".
Jag läser aldrig och hatar att läsa men böcker som är skrivna av blonda bimbosar som har vart med om mycket skit och självklart roliga grejer också tycker jag är intressant att läsa om.

Ikväll har jag iaf vart hem till bella och hennes nya lägenhet, jätte mysig och fin var den.
Ska bli kul att se den när allt är klart =)

Trevlig helg på er//Coffe

Så här vill jag ha mitt hår igen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är då för snygg coffe :)

2009-04-27 @ 20:38:29
URL: http://carosenline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0