Bilder sänn hårvisningen!

Tjenare!!!
Gud va skönt väder det är, det är molnigt fast jätte varm ändå, så härligt att lämna vintern bakom sig nu!!!

Igår va jag på modell-träning inför modeshowen som jag ska vara med på lördag på Galaxen här i Borlänge!
Ska bli riktigt kul. Janet Leon, Kim och en ny artist som heter Aniella ska vara där och uppträda under kvällen! Kom dit vettja!!! Biljetterna tror jag ni kan köpa på turistbyrån här i Borlänge! Ska vara på Kupolen kl 18.00 ikväll för jag ska prova lite kläder inför modevisningen! Hoppas jag får välja lite själv vad jag ska ha på mig för kläder kan jag! =)

Här kommer lite bilder sänn hårmodevisningen från i lördags! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0