Trött & sliten!

Hejsan hoppsan!!!

hoppas ni alla mår bra, själv så är jag sjukt trött... pappa hade middag här, så syrran och hennes flickvän var här och käkade, dom drack men inte jag, känner mig stolt.. fy attans, jag skulle spytt om jag hade druckigt.. stockholm sätter sina spår.. festade 4 dagar i sträck där och det är jag inte van vid, och drack på juldagen gjorde jag också, fy vad jag har ångest, minnesluckor, åhhhh.. nu får alkoholen vänta tills nyårsafton... blir nog att jag drar till stockholm då, om jag orkar..
aja.. det känns som söndag idag, usch jag måste skaffa mig ett jobb nu så jag får rutiner liksom..
Lägger upp en liten festbild från Connection med mig & Gunn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0