MQ!

Hejhej!!!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt ok, lite trött bara men piggnar väll till snart!
Igår var jag hemma hos Maria och vi var så himla flummiga, så då passade vi på att filma lite, så där av dessa roliga klippen i bloggen från igår :) hoppas ni gillar dom för jag älskar dom, om jag får säga det själv, haha..

Idag när jag vaknade så hade jag fått ett brev av mina vänner Chai och Hannah!
Och vet ni vad som låg i? Joo ett presentkort på MQ på 500 :-
Guud vad glad jag blev, precis vad jag behövde,  har inte shoppat kläder på aslänge nu så jag ska väll kanske dra ner till Kupolen och kika vad dom har! Tack så jätte mycket Chai & Hannah!!! Ni är ju för underbara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0