Godis!

Hej allihopa!!!

Har väll kanske inte så många läsare i bloggen än så det kanske räcker med ett "hej på dig", aja...
Idag har jag varit en sväng hem till Andrea, vi gjorde inte så mycket, snackade lite med hennes mamma och så, hennes mamma är så himla skön människa, gillar henne skarpt =)

Aja, idag har jag inte fått låna bilen av pappa igen, fick inte det igår heller, han tycker jag har kört så mycket med den och han är lite rädd om den eftersom han nyligen har köpt den. OK tänkte jag, va bra då kanske jag kan vara lite duktig och gå hem.. men jag gick väll förbi VideoMix, åååhh godis!!! va gott!! så jag gick väll in och köpte mig en godispåse för 50 spänn och åt medans jag gick hem, haha.. fy fan va dåligt... jag och amanda som sa att vi skulle börja vara nyttiga från och med igår, det gick ju som det gick, så ny sitter jag här, känner mig fet och luktar svett, bläääää, imånn börjar jag istället =)

Så här rund och goo kommer jag bli!
Så här rund och goo kommer jag snart se ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0