Åker till Sthlm!

Hejsan!

Har precis packat och sitter och väntar på Andréa, hennes mamma & mormor som ska komma hämta upp mig med bilen, sänn drar vi till Stockholm.. ska bli så kul att träffa alla igen och imånn kommer alla vara extra snygg och glada, för imånn är det ju nyår som ni säkert vet om, hoppas jag  =)
Igår var jag och Andréa till falun för vi skulle hitta något nytt att ha på oss till nyår men det fanns ingenting där heller, så idag ska jag och Andréa springa som galningar på stan i Stockholm när vi kommer fram... det här är ju så typiskt oss, är alltid ute i sista minuten, mitt hjärta kommer kollapsa när som hellst..
aja, nu ringde dom så nu är dom snart här...
hoppas ni får en underbart trevlig nyårsafton!!! =)

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0