Foto!

hejhej!!!

igår så var jag ner på stan och arbetsförmedlingen och fick lite jobb utskrivna som jag ska ringa hade jag tänkt..
jobben ligger både i borlänge och i stockholm så vi får se hur det blir.. 
efter det så gick jag upp till andréa och kikade på topmodel och då kom vi på att vi också ville fota och modella lite så vi gick raka vägen till American Take Away, smällde i oss två taco pizzor och sänn tog vi pansionärsbussen hem till mig för vi orkade inte gå + att det va sjukt kallt.. väl hemma så packade jag väskan med lite coola kläder och outfits och sänn drog vi och hämtade kameran hemma hos andréas mormor... det vart väldigt sent igår som vanligt, vi började typ fota vid 23.00 så jag kom väll hem vid typ 02.00.. några bra bilder vart det iaf  =)

Ska hem till andréa idag igen för det ska nämligen bli myskväll med spa,film och god mat, det gillar vi =)
Hoppas ni får en trevlig helg, här får ni några bilder sänn gårdagen!!!






Kommentarer
Postat av: oscar ahmetbasic

snygga bilder på er båda! ha en bra helg

2009-01-16 @ 14:53:15
URL: http://sthlmgossipboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

gahh, ni är båda såå gorgeous!!

2009-01-16 @ 19:51:52
URL: http://carosenline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0