REA!

Hej där!

Kom typ nyss hem från Kupolen. Har varit där med Maria en sväng. Guuud va MQ hade mycket REA och det passade ju perfekt för jag hade ett presentkort där på 500 kr så jag köpte en kavaj som har kostat 999:- men nu kostade den 299:- och så blev det en kofta som har kostat 599:- men fick den för 199:-. Snacka om fynd och jag behövde verkligen nya, fräsha kläder, minns inte när jag shoppade senast. Skänkte även dom två sista kronorna på presentkortet till välgörenhet, hehe.. Så nu är jag nöjd och glad =)

Igår skulle jag gå och lägga mig vid 23 tiden typ men så vart fallet. Jag fastnade istället vid garderoben och provade lite nya outfits till kl 02. Igentligen om jag ska vara ärlig så har jag tillräckligt med kläder. Iallafall så matchade jag ihop några snygga outfits och min längtan till vår och sommaren blev bara större. Jag känner att jag måste skaffa en ny digitalkamera så att ni får se och ta del av alla mina outfits. Det skulle väll vara kul att se? Det skulle jag tycka iallafall för jag älskar att kika och få inspiration från andra.

Jag i sommras på Stockholm Pride! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle tycka det var kul o se dina outfits coffee!!! din garderob är loveli haha :D

2009-02-13 @ 23:55:25
URL: http://carosenline.blogg.se/
Postat av: sara e

snygg!

2009-02-16 @ 12:13:37
URL: http://sammasara
Postat av: Anonym

asssså du e ju bara så jävla het!!!!!

2009-02-16 @ 22:10:42
Postat av: Christoffer Sibom

Du är så fin Christoffer! :)

2009-03-14 @ 20:15:08
URL: http://christoffersibom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0