Jag vill oxå!

hejsan hoppsan!!!

Har idag varit och knäppt kort för körkortet, trodde att man gjorde det på polisstationen men det gjorde man tydlingen inte
så jag fick traska iväg till expert istället... nu är det fixat iaf så nu ska jag bara skicka iväg det och skriva på.. efter det så mötte jag upp mitt lilla hjärtegull Andréa så vi gick till arbetsförmedlingen en snabbis...

JUST JA!!!! vet ni vart Andréa ska resa om typ 2 veckor???? Till en ö som heter Guadeloupe!!! det ligger i västindien typ.. det är helt sjukt fint där... det är dit alla åker på smekmånad, haha..=) ååhhh jag är så himla avundsjuk på henne, men förstås glad för hennes skull... jag vill också bara resa bort sådär till något varmt och härligt ställe med någon man tycker om... men först måste jag ha pengar och en kille som jag tycker väldigt mycket om, hoppas det kommer snart =)


Guadeloupe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0