Alla Hjärtans Dag!

Hej på er!

Igår vart en lugn kväll med Josef som var hemma i Borlänge och hälsade på. Han bor nämligen i Stockholm och tänkte hälsa på sin mamma nu när det är alla hjärtans dag och allt.. Trevligt att träffa han en sväng för det var ett tag sänn nu..
Han pluggar på fryshuset och värsta roliga linjen, typ teater och drama. Den linjen skulle jag vilja gå, är fan rätt sugen på att bli skådespelare. Man borde kanske gå några små teaterkurser, det skulle va rätt skojj faktist.. =)

Idag är det iallafall Alla Hjärtans Dag och det känns inte alls speciellt kul.. Känns som precis en helt vanlig lördag men det kanske beror på att jag är singel..
Ähh jag trivs att vara singel, det är så himla skönt att vara fri och göra precis som jag vill!!!
JAG VILL MYSA!!!!!!  =´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0