Prova kläder!

tja!
Igår vart det mys och flumm hemma hos bella, amanda va också där och hon hade som vanligt saknat mig sååå mycket! =)
Nu ska jag gå ut på trädgården och hjälpa pappa och kratta lite och sänn blir det att dra till hagaskolan för att möta upp modeshows-gruppen och ta oss till Ludvika för att prova kläder inför modevisningen, drygt att ta sig ända dit, det är ju några mil ändå, aja det blir nog bra.. =)

Idag åkte min Andréa till USA (New York) och så drar hon vidare till Bahamas! Hon är borta 2½ vecka!
Jag vill också dra dit juh, jag är så avundsjuk!!! hihi... Hoppas du får en underbar resa och att du knyter många nya kontakter! =) kolla in hennes nya blogg föresten! www.naminami.blogg.se

Snygga Andréa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0